دورهمی بانوان

اخبار عمومی کانون

دورهمی بانوان

طبق روال همیشگی دورهمی بانوان بازنشسته در اولین یکشنبه هر ماه در پارک شاد برگزار می گردد. در این دورهمی ابتدا بانوان با صرف صبحانه سلامت پذیرایی می شوند و پس از آن به بیان مشکلات و پیشنهادهای خود می پردازند و با دسته بندی نقطه نظرات و پیشنهادات، آنها را بمنظور پیگیری در اختیار هیئت مدیره کانون قرار می دهند. همچنین در هر ماه برای متولدین آن ماه جشنی کوچک به همراه کیک تولد برنامه ریزی و اجرا می گردد.

تصاویر خبر

اخبار عمومی کانون

باغ پرندگان

با همکاری شهرداری منطقه ۴ بازدید از باغ پرندگان در دستور کار کانون قرار گرفت. در این برنامه که با استقبال همکاران بازنشسته مواجه گردید

مشاهده خبر »

اطلاعیه شماره ۴۷

اخیرا مشاهده می‌گردد برخی از همکاران بازنشسته با استفاده غیرمجاز از لوگوی کانون اقدام به تشویق و ترغیب همکاران محترم برای تجمع در پارک شهر

مشاهده خبر »
کانون بازنشستگان شهرداری تهران