با همکاری سازمان نوسازی عباسآباد، بازنشستگان عضو کانون به گشت و گذار در پارک آب و آتش پرداختند. در این گشت یک روزه همکاران از پارک مشاهیر، گنبد مینا و پل طبیعت بازدید داشتند و اوقانی خوشی را در این گشت سپری نمودند.

اطلاعیه شماره ۲۵
پیرو مصاحبه جناب آقای مهندس مالکی مدیرعامل محترم سازمان بازنشستگی در تاریخ ۲۸ / ۰۱ / ۱۴۰۲ و برداشت ناصواب یکی از همکاران گرامی از
