در روز چهارشنبه مورخ ۲۹/۰۹/۱۴۰۲ حوزه فرهنگی-گردشگری کانون بازنشستگان به مناسبت شب یلدا جشنی با حضور جمعی از عزیزان بازنشسته برگزار گردید.
این مراسم که در پارک شاد برنامه ریزی گردیده بود با برنامه های مفرح و پذیرایی ساعاتی خوش را برای حضار به همراه داشت.

اطلاعیه شماره ۳۶
سلام علیکم پیرو درخواستهای بحق همکاران در خصوص رفع مشکلات درمانی به هنگام مراجعه به بیمارستان ها بدینوسیله به اطلاع کلیه بازنشستگان عزیز می رساند
