با همکاری سازمان نوسازی عباسآباد، بازنشستگان عضو کانون به گشت و گذار در پارک آب و آتش پرداختند. در این گشت یک روزه همکاران از پارک مشاهیر، گنبد مینا و پل طبیعت بازدید داشتند و اوقانی خوشی را در این گشت سپری نمودند.

اطلاعیه شماره ۷۶
بدینوسیله به اطلاع همکاران گرامی می رساند با ارائه پیشنهادات و پیگیری های کانون در جلسه شورایعالی ارتقاء سلامت در تاریخ ۱۴۰۳/۰۸/۰۲ موارد ذیل تصویب
